အပ်ိဴစင္တစ္ေယာက္ရဲ႕ည

[ 18 နွစ္ျပည့္မွ ဖတ္ရန္ ]

က်မ အိပ္ေပ်ာ္လုလု အခ်ိန္မွာ သူေရာက္လာတယ္
တေနကုန္အလုပ္မွာ ပင္ပန္းထားေတာ့
က်မအရမ္းအိပ္ခ်င္ေနျပီ။

သူ႕ကို တြန္းလွန္ဖို႔ရာ အင္အားမရွိဘူးးးးး

သူက . . . . .

က်မတစ္ကိုယ္လုးံ ေျခဆုးံ ေခါင္းဆုးံ လိုက္ၾကည့္တယ္
သူ႕လက္ေတြ ေျခေတြနဲ႕ ပြတ္သပ္က်ည္စယ္ေနတယ္
အသံကလည္း ဗလုးံပေထြးနဲ႕ ဘာေတြမွန္းလည္း
မသိပါဘူးရွင္ ။

ျပီးေတာ့ . . . .

က်မ ခႏၶာကိုယ္ရဲ႕ တစ္ေနရာေရာက္ေတာ့
သူ .... သူ ...... သူ႕ စိတ္တိုင္းက်
က်မ အေသြးအသားေတြကို စားသုးံေတာ့ပါတယ္

သူ႕လိုအင္ေတြလည္း ျပည့္ေရာ
က်မကိုထားခဲ႔ျပီး
သူျပန္သြားပါေတာ့တယ္. . . ။

က်မသာ တစ္ကိုယ္တည္း
နာက်င္ျပီး က်န္ခဲ႔ရတာပါ
သူကိုက္သြားတဲ႕ေနရာေလးမွာ
ယားက်ိက်ိေလးနဲ႕ရွင့္
အဖုေလးေတာင္က်န္ခဲ႔တယ္ ။

ဟင့္ . . . . . ဟင့္.......

ေတာ္ေတာ္ ဆိုးတဲ႕ " ျခင္ "

................
Credit - သန္ေလးကို